tiistai 5. joulukuuta 2017

MITÄ SITÄ IHMETTELEMÄÄN?

Äidin syntymäpäivän aamuna juttelin hänelle aamutoimien ohella. Kaikenlaista, mitä nyt äidille jutellaan. Onnittelin, mainitsin myös, minne olin menossa ja toivoin, että hän ees vähän valvoisi, että ne säteet oikeasti osuisivat tarkoitettuihin kohteisiinsa.

Kun kirjauduin sädehoitoyksikköön, sain numeroni, jota en sen kummemmin ajatellut, talsin vain sisään ja mainitsin ihanille hoitajille, että katsokaa, kun vuoronumerokseni sattui minun syntymävuoteni. Vasta myöhemmin sähäköidyin: äiti oli antanut minulle jälleen kerran merkin! Ja minä en edes sitä huomannut...

Mutta eihän sillä minulle mitään erityistä merkitystä ole, koska tiedän muutenkin, että mukanani hän kulkee, kuten he muutkin menneet. Mitä sitä ihmettelemään?

Ei kommentteja:

LUETUIMMAT